25. august 2014

Klar....Ferdig......Blogg!!

Som eier av EN blogg allerede, har jeg hatt en pågående debatt med meg selv, om jeg strengt tatt trenger en til. Vel, trenger og trenger.. Beslutningen er iallefall tatt, om å ha denne lille nettkroken som mitt sted å samle alt treningsrelatert i livet mitt. Om den kan være til glede eller nytte for andre er bare et pluss, og virkelig hyggelig! Hvis ingen skulle være interesserte, er det også kult, da jeg likevel kan bruke denne bloggen som oppslagsverk når jeg er gammel og grå.

For å avklare først som sist, jeg er ikke en idrettsutøver. Jeg har ikke studert treningsfysiologi, eller andre idrettsrelaterte fag. Jeg er ei helt vanlig dame (uten barn), som fant det i meg å begynne med løping i en alder av 37. En fantastisk aktivitet som jeg håper mange flere blir smittet av! Stoffet her vil bestå av egne erfaringer, opplevelser, synsing og meninger om løping og alt som hører til.

Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar